- Tea Trahov Kantsler, Personaliosakonna juhataja Kontaktid
- Brita Laurfeld Tugiteenuste arendusjuht Kontaktid
Tugiteenuste arendamine toimub koostöös akadeemilise ülikooliperega, hinnates vastastikku üksteise panust ning mõistes üksteise ootusi. Arendame tugiteenuseid, lähtudes kasutajakesksusest ning rakendame ühekordse pöördumise põhimõtet.
Tugiteenused on tehtud kasutajatele kättesaadavaks ja kokku on lepitud keskkonnad, kus kasutajad saavad teenuseid taotleda. Tugiteenuste arendamisel lähtutakse kasutajakogemusest ja kasutajakeskuse põhimõttest ning püüeldakse ühekordse pöördumise põhimõtte rakendamise poole. Tugiteenuste kasutaja rahulolu hindamiseks on välja töötatud tagasisidestamise metoodika ning seda arvestatakse tugiteenuste parendamisel.
Tugiteenuseid arendatakse kasutajakogemusest ja kasutajakeskuse põhimõttest, mis suurendab ülikooli töötajate rahulolu pakutavate tugiteenustega. Tõrked teenuste osutamisel avastatakse ja lahendatakse kiirelt.
Teenuste maht, kvaliteet jm parameetrid on jälgitavad: | |
Kokkulepitud teenused on tugiportaali kaudu taotletavad 60% ulatuses | 2022 lõpp |
Kokkulepitud teenused on tugiportaali kaudu taotletavad 90% ulatuses ja neile saab anda vahetut tagasiside | 2023 lõpp |
Tagasisidet arvestatakse teenuste parendamisel |
SMART keskkonna eest vastutab Rektoraadi strateegiabüroo:
Tallinna Tehnikaülikool