Tööandja brändi arendamispõhimõtete väljatöötamine
Projekti omanik
Projektijuht
Vastutav üksus
Protsess
Lõpptähtaeg
31/12/2023
Seos arengukavaga
Tehnikaülikool on nähtav Eestis ja rahvusvaheliselt. Innustame akadeemilist ülikooliperet avalikkusega suhtlema, suudame oma teadussaavutusi ka laiale üldsusele selgitada ning äratada huvi teaduse ja insenerihariduse vastu.
Projekti eesmärk
Tööandja brändi kuvandamise põhimõtete väljatöötamine, turundusvahendite ja -kanalite valik, seadistamine ja testimine, püsiva tegevusvoo kujundamine. Tööandjate uuringus osalemise najal protsessile välishinnagu saamine.
Projekti kasu
Rahulolevad töötajad, liituvate töötajate kõrgem tase.
Tulemused ja tähtajad
Uuringu metoodika ja partneri valik, tegavuskava koostamine | 2022 |
Baastaseme ja muutuste hindamine, tegevuskava korrigeerimine | 2023 |