- Tea Trahov Kantsler, Personaliosakonna juhataja Kontaktid
Tehnikaülikool on nähtav Eestis ja rahvusvaheliselt. Innustame akadeemilist ülikooliperet avalikkusega suhtlema, suudame oma teadussaavutusi ka laiale üldsusele selgitada ning äratada huvi teaduse ja insenerihariduse vastu.
Algatada uusi sisukoostööformaate Eesti suuremate meediamajadega, et tagada püsiv ning nähtav meediaruum TalTechi uudistele ja sõnumitele. Võimalikke formaate: Suure Meediamaja podcast (nt tänane koostöö Delfiga õppeprogrammide alal). Nt Novaatori ja Õpetajate lehe püsikoostöö. Nt “Reaching out lähinaabriteni – üliõpilaste veebiraadio kohaliku võimu ja elanikega. Nt TalTechi faktikontroll.
Püsivad sisukoostöö formaadid võimaldavad kajastusi planeerida. Head ja sisuliselt formaadid ehitavad partnerlussuhteid oluliste meediamajadega. Püsiv ja regulaarne nähtavus suurtes meediakanalites kasvatab ülikooli brändi nähtavust ning usaldusväärsust. Huvitava sisuga püsirubriik kasvatab lisaks meediakajastuste tõusule ka sisu lugejate arvu ning liiklust ülikooli e-kanalitesse.
1. Osta pidevat nähtavust portaalides, aga investeerinud ka üksikutesse, suuremat nähtavust eeldanud materjalide avaldamisse. | Pidev tegevus |
1.1 Ostnud pidevat nähtavust portaalides, aga investeeritud ka üksikutesse, suuremat nähtavust eeldanud materjalide avaldamisse. (Nt, Rohegeenius, Ärigeenius, Delfi) | Pidev tegevus |
SMART keskkonna eest vastutab Rektoraadi strateegiabüroo:
Tallinna Tehnikaülikool