Tugiteenuspasside ja teenustaseme standardite loomine
Seos arengukavaga
Tugiteenuste arendamine toimub koostöös akadeemilise ülikooliperega, hinnates vastastikku üksteise panust ning mõistes üksteise ootusi. Arendame tugiteenuseid, lähtudes kasutajakesksusest ning rakendame ühekordse pöördumise põhimõtet.
Projekti eesmärk
Tugiteenused on kirjeldatud teenuspasside vormides, milles määratletakse tugiteenustele teenustasemestandardid (vastutajad ning mis teenust, millal, mil viisil ja millises mahus pakutakse). Vajadusel sätestatakse teenuseosutajate vahel teenustaseme kokkulepped (SLA). Tugiteenuste teenustaseme ja kvaliteedi hindamiseks on määratletud vastavad mõõdikud.
Projekti kasu
Tugiteenused on ühtse metoodika alusel kirjeldatud ja igale tugiteenusele on sätestatud teenustaseme standardid, millele vastamist hinnatakse. Tugiteenused vastavad kasutajate ootustele. Tugiteenuste arendamine on pidevale parendamisele suunatud.
Tulemused ja tähtajad
Metoodika ja raamistiku välja töötamine ja piloteerimine | 2021 |
50% tugiprotsessi teenustest vastavad standarditele | 2022 |
90% tugiprotsessi teenustest vastavad standarditele | 2023 |