- Tea Trahov Kantsler, Personaliosakonna juhataja Kontaktid
- Brita Laurfeld Tugiteenuste arendusjuht Kontaktid
Tugiteenuste arendamine toimub koostöös akadeemilise ülikooliperega, hinnates vastastikku üksteise panust ning mõistes üksteise ootusi. Arendame tugiteenuseid, lähtudes kasutajakesksusest ning rakendame ühekordse pöördumise põhimõtet.
Tugiteenused on kirjeldatud teenuspasside vormides, milles määratletakse tugiteenustele teenustasemestandardid (vastutajad ning mis teenust, millal, mil viisil ja millises mahus pakutakse). Vajadusel sätestatakse teenuseosutajate vahel teenustaseme kokkulepped (SLA). Tugiteenuste teenustaseme ja kvaliteedi hindamiseks on määratletud vastavad mõõdikud.
Tugiteenused on ühtse metoodika alusel kirjeldatud ja igale tugiteenusele on sätestatud teenustaseme standardid, millele vastamist hinnatakse. Tugiteenused vastavad kasutajate ootustele. Tugiteenuste arendamine on pidevale parendamisele suunatud.
Metoodika ja raamistiku välja töötamine ja piloteerimine | 2021 |
50% tugiprotsessi teenustest vastavad standarditele | 2022 |
90% tugiprotsessi teenustest vastavad standarditele | 2023 |
Tervikliku teenuste hindamissüsteemi (st teenustaseme standardile vastavuse hindamine) rakendamine jääb aastasse 2024. | 2024 |
SMART keskkonna eest vastutab Rektoraadi strateegiabüroo:
Tallinna Tehnikaülikool